EL CESC

El curs passat la nostra geganta “La Pepeta” va fer 20 anys i ens va comunicar que desitjava tenir un amic Capgròs. Aleshores vam fer un concurs entre els alumnes. Iiiiiiiiiiii la guanyadora ha estat la Irene Serrano de 5è amb el disseny del Cesc, el nostre nou Capgròs.

Aquesta setmana hem realitzat el taller de construcció amb els alumnes de 1r a 6è de l’escola. Ha estat tot un èxit i ja tenim al Cesc, creix la família gegantera de la Ginesta. La Pepeta està mooooolt contenta amb el seu nou amic. El proper dimarts és l’aniversari de “La Pepeta”, que celebrarà el seu 21 aniversari i farem la presentació del Cesc a tota l’escola.

Malauradament aquest curs no podem compartir-ho amb tothom aquí a l’escola, però no ens hem volgut perdre l’oportunitat de què tots veieu aquest procés.

A continuació podeu veure algunes fotos del lliurament del premi a la guanyadora, de la construcció del motlle de fang a càrrec dels nens i nenes de primer, segon i tercer, de l’elaboració del motlle de guix a càrrec dels alumnes de quart i del polit i pintat a càrrec dels alumnes de sisè

MIREU QUE BONIC HA QUEDAT EL CESC….