Compartim un conte

Els alumnes de cicle superior han participat en una activitat de biblioteca on han creat un conte de forma cooperativa. Com ho hem fet? L’escriptor Xavier Váquez ha començat la nostra història i ens ha fet arribar una introducció. A partir d’aquí dues escoles ens hem unit per crear-lo, una s’ha encarregat del nus i l’última del desenllaç. En cadena el conte ha anat passant d’una escola a una altra. Ha sigut molt enriquidor. També hem creat les il·lustracions, que han acompanyat a aquesta història.
La creativitat, el treball en equip i la imaginació han jugat un paper molt important en aquesta activitat.
En aquesta pàgina web teniu els diferents contes que s’han creat a partir d’aquesta activitat, llegiu-los perquè són històries amb molt de misteri i intriga.

Per descobrir els contes fes clic a la llibreria.