JORNADES CULTURALS 2013

Un any més hem celebrat les Jornades Culturals. Per uns dies, l’escola s’ha convertit en un gran cinema on hem aprés i ens hem divertit. Els tallers, la gimcana, la decoració de l’escola….. Tot és el resultat del treball i l’esforç de pares, mares, alumnes, mestres….. i de la Carme, que està en tot!

Un fort agraïment a tothom qui ha col·laborat en fer possible aquestes Jornades. Sense vosaltres hauria estat del tot impossible. Ha estat un gran èxit de tots els que formem part de l’Escola La Ginesta.

MOLTES FELICITATS!

*A l’APARADOR podeu veure les fotos i les nostres produccions cinematogràfiques.

1. Eva Mª Sanvicens Ripoll

M’ho he passat molt bé mirant els vídeos i les fotografies, he recordat les bones estones que hem viscut plegats en aquestes jornades culturals, i també vull felicitar a tothom per la feina que s’ha realitzat.

Una forta abraçada

Eva

2. GEMMA (mare Nicole i Juliette)

Per motius personals, aquest any no he pogut gaudir de les jornades culturals, però per sort puc assegurar mitjançant l’alegria de les meves nenes i les fotos i videos, que han estat força bé i mooolt entretingudes…
    Gràcies i felicitats a tots els col.laboradors, però sobretot als nens, per a implicar-se tan desinteressadament i fer-nos tan feliços.
    Gemma
    (mare Nicole i Juliette)