Ara arriba el carnestoltes….

Gent de l’escola i forasters, ja ha vingut el Carnestoltes. Ha tornat un altre any més. Us fem saber que el Rei dels Poca-soltes ja ha arribat, i que amb ell l’avorriment ja s’ha acabat! La gresca ja és aquí. Anem-nos a divertir. Cantarem, ballarem i riurem i d’allò més bé ens ho passarem.

Per honorar-lo i preparar la seva vinguda, l’escola La Ginesta us convida a assistir al següent acte festiu:

FESTA DE CARNAVAL

Divendres 8 de febrer, a les 15 de la tarda:

Els vassalls fidelíssims de Sa Magnificència Carnestoltes ens prepararem per a la seva arribada el dissabte a Vallirana i segons les seves ordres celebrarem una gran festa de disfresses i…

GRAN BALL DE CARNAVAL!

Hi haurà desfilada, balls i berenar !

• Nenes i nens, mares, pares, àvies…  aneu preparant les vostres disfresses i que siguin ben originals. Els que dineu a l’escola porteu-la  marcada amb el nom i amb un penja-robes i la fiqueu en una bossa, ja us canviareu aquí.
  • A les 15h., quan hagin entrat els nens i les nens,  obrirem la porta perquè pugueu entrar i
    participar de la festa.
  • Després de la desfilada, ballarem danses de carnaval i realitzarem un tast de menjars tradicionals de la diada.

Us recordem que el dilluns 11 no hi haurà classe