Una tarda de collita
Ahir els infants de segon de primària van anar a l’hort a collir tomàquets, pebrots, albergínies… També van preparar la terra per poder plantar faves ben aviat. Vam treure les canyes de les tomaqueres tot separant els plàstics per no contaminar la terra i reutilitzar en un altre moment. Vam recollir les branquetes seques i […]
Una tarda de collita Llegeix més »









