El passat divendres 10 d’abril vam viure a l’escola una nova jornada esportiva de Spiribol que va omplir el pati d’energia, moviment i molt bon ambient.
Durant tot el matí, els diferents cursos van anar passant pel pati per participar en aquesta activitat, compartint rialles i moments de gran entusiasme. Els infants es van mostrar molt motivats i engrescats, animant-se els uns als altres i gaudint al màxim de cada torn de joc.
Va ser especialment gratificant veure com tots els alumnes, independentment del seu nivell, trobaven el seu espai per participar i sentir-se protagonistes de la jornada. L’ambient de cooperació i respecte va estar present en tot moment, convertint l’activitat en una experiència molt enriquidora.
Sens dubte, la jornada va ser tot un èxit i ens deixa amb ganes de repetir noves experiències esportives que continuïn fomentant l’activitat física i la convivència entre l’alumnat.
