El passat divendres 9 de gener, l’alumnat de 4t va gaudir d’un taller molt enriquidor sobre les guerres.
L’activitat ha estat dinamitzada per la Juliana, de l’entitat Unipau de St. Cugat. A través de dinàmiques participatives, hem reflexionat sobre les causes dels conflictes.
També hem parlat de les conseqüències que les guerres tenen per a les persones. L’alumnat ha pogut expressar opinions i fer preguntes molt interessants. S’ha fomentat l’escolta activa i el respecte pels diferents punts de vista.
El taller ens ha ajudat a entendre millor el món que ens envolta. Hem après la importància de la pau i del diàleg. Les activitats han estat adaptades a l’edat i molt motivadores.
Tothom ha participat amb entusiasme i curiositat. Ha estat una experiència educativa i emotiva alhora.
Agraïm a la Juliana i a Unipau la seva visita i l’aprenentatge compartit.
