Aquesta setmana, l’escola ha iniciat una iniciativa molt especial que s’allargarà fins a final de curs. Tenim el privilegi de comptar amb la col·laboració d’un grup d’avis i àvies voluntaris que ens acompanyaran per realitzar activitats de lectura amb els nostres infants. Al llarg de la setmana, aquests avis i àvies visitaran les aules de 1r, 2n i 3r per donar suport a l’aprenentatge i ajudar a reforçar i potenciar la competència lectora de l’alumnat.
Aquesta col·laboració es desenvoluparà a través d’activitats engrescadores i motivadores preparades amb molta cura per l’equip docent. Els infants, encantats amb aquesta nova experiència, gaudeixen de moments especials compartint estones de lectura amb els avis i àvies. A més d’ajudar-los a millorar les seves habilitats lectores, aquesta iniciativa també fomenta vincles entre generacions i ofereix una experiència enriquidora per a tothom.
“Està sent una experiència meravellosa. Els infants estan molt motivats i els avis i àvies ens transmeten la seva il·lusió i ganes d’ajudar”, comenta una mestra de 2n de primària.
Des de l’escola volem agrair profundament la implicació i la dedicació dels nostres voluntaris. Amb iniciatives com aquesta, seguim sumant esforços per fer de la nostra escola un espai d’aprenentatge compartit, ple de vida i valors.
Gràcies, avis i àvies, per ser part d’aquesta aventura educativa!
