Colònies inoblidables a “La Marinada”

Els infants de i5 i 2n de primària han viscut una experiència emocionant a la casa de colònies “La Marinada” de Cambrils. Durant la seva estada, els nens i nenes s’han immers en un món de diversió i aprenentatge, amb activitats temàtiques centrades en el mar i els pirates.
En arribar a la casa, els infants van donar curs a la seva creativitat amb les “Figures de sorra”, creant autèntiques obres d’art amb sorra de platja. Un dels moments més destacats va ser l’“Escola de pirates”, on els infants es van convertir en autèntics corsaris, aprenent les tècniques i habilitats pròpies dels pirates. També van descobrir els secrets de “La Posidonia”, un taller on van aprendre sobre aquesta important planta marina i la seva funció en l’ecosistema del mar Mediterrani. A més a més, van participar en una activitat manipulativa per fer un “viatge” al fons del mar, on van poder conèixer de prop la fauna marina.Les nits van estar plenes de diversió, amb activitats com el joc del “Potacrec” i una discoteca que va posar punt final a aquesta fantàstica aventura.
Aquesta experiència ha permès als infants aprendre sobre el mar d’una manera lúdica i educativa, alhora que han gaudit d’aventures pirates i moments de convivència amb els seus companys.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut