febrer de 2024

5è visita l’Ambiteca

Hem après a gestionar els residus que generem dia a dia, contribuint així a disminuïr la petjada mediambiental. També hem pogut experimentar l’emoció de reutilitzar, a través de l’intercanvi d’objectes que ja no fèiem servir per altres que hem trobat a la botiga. Us animem a aprofitar aquest servei municipal!

5è visita l’Ambiteca Llegeix més »

Petits visitem les Naus de l’art

Els infants del cicle de petits hem tingut l’oportunitat de visitar les “Naus de l’Art” de la Floresta, una antiga granja de pollastres reconvertida en un espai on conflueixen gran varietat d’artistes. L’activitat principal del matí, era treballar mà a mà amb un artista de veritat, el Pep Puig. Els més grans, ens vam trobar

Petits visitem les Naus de l’art Llegeix més »

A 5è hem fet maquetes!

L’alumnat de 5è hem treballat els ecosistemes mediterranis i hem dissenyat aquests mini mons tan originals!     Música: Carefree Claps Músico: REDproductions Url: https://pixabay.com/music/-carefree-ukulele-claps-playful-positive-corporate-cheerful-music-16391/

A 5è hem fet maquetes! Llegeix més »

El banc de l’amistat

Els bancs dels patis d’infantil i primària s’omplen de nous colors! Ens acompanyen en el nostre dia a dia per tal de fomentar diferents interaccions i jocs entre els infants durant les estones d’esbarjo. Us animem a visitar-los i a llegir els cartells en forma de decàleg per saber el seu funcionament.  

El banc de l’amistat Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut