L’AUTORA DE SUNAKAY ESTRENA LA BE

El dia 21 de febrer, vam tenir la sort de tenir entre nosaltres, gràcies a la Institució de les Lletres Catalanes (ILC), la Meritxell Martí i Orriols, escriptora del llibre Sunakay.

Els nens i nenes de 6è, que havien treballat aquest àlbum, estaven molt emocionats i s’havien preparat una sèrie de preguntes literàries per fer-li. L’autora va mostrar-se molt engrescada a resoldre tots els dubtes de l’alumnat. La sessió va passar molt ràpidament i de seguida se’ns va fer curta. Va connectar molt bé amb el nostre alumnat i també amb l’equip de mestres. Va ser un èxit total.

Vam tornar a les aules amb una impressió molt bonica, difícil de descriure amb paraules, però sí que tots teníem un somriure interior que se’ns notava a la cara.

1. Meritxell

Moltes gràcies, comunitat!
    Jo també vaig sortir amb un somriure d’orella a orella.
    Em vau regalar una estona de complicitat literària difícil que m’enduc al cabàs, amb els llapis i llibretes.
    Fins la propera!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *