SETMANA DE CARNAVAL A L’ESCOLA I LA FOTÒGRAFA MANDY BARKER

Un curs més, hem celebrat el Carnaval a l’escola.

Aquest any, l’artista que hem treballat ha estat la fotògrafa i activista mediambiental Mandy Barker. Artista plàstica de la qual hem repassat la seva obra i la seva tècnica i on hem reflexionat sobre medi ambient i l’estat dels nostres mars, oceans, les deixalles i la importància del reciclatge.

A més a més, el dilluns, dimarts i dimecres vam rebre la visita del Carnestoltes, que acompanyats dels seus ajudants de sisè, en van ordenar amb una consigna com havíem de venir vestits. El dilluns amb algun complement al cap, el dimarts amb pijama i el dimecres del nostre esport preferit.

El dijous, vam celebrar el dijous gras amb una sortida matinal al bosc. Els grups d’infantil  van anar darrere el Camp de Futbol, i Cicle Inicial, Cicle Mitja i Cicle Superior ens diferents espais del bosc proper a hípica i cinquè i sisè. Una vegada van arribar, els grups van esmorzar i després van poder fer joc lliure. Van ser un matí de cabanyes, troncs i molt de bosc.

Aquest any, com que no ens podíem pintar la cara, vam decidir decorar les nostres mascaretes amb unes plantilles d’allò més divertides.

Finalment, divendres al matí, vam esmorzar pa amb xocolata.

A causa de la pluja, vam haver de fer la petita rua de carnaval, aquest dimarts a la tarda amb les disfresses inspirades en l’obra de la Mandy Barker que hem anat preparant al llarg de la setmana. Ha estat una setmana molt intensa, divertida i esbojarrada!

Bon carnaval!