LES CLASSES DE LES TORTUGUES MARINES I LES DORADES VISITEN EL CRAM

Ahir dimecres, els alumnes de 1r i de 2n de l’escola van visitar el CRAM (Centre de Conservació i Recuperació d’Animals Marins), una sortida emmarcada en les activitats de la Setmana Cultural 2018.

Visita a l’espai de les tortugues

Els alumnes van poder participar d’un taller sobre les activitats humanes que malmeten els nostres mars i els seus habitants i pensar i plantejar possibles solucions davant d’aquesta problemàtica.

A més a més, van poder visitar el centre i veure i conèixer de primera mà les activitats que hi fan. La visita va acabar amb una visita a les tortugues marines que s’estan recuperant i fins i tot veure com treballaven els veterinaris i voluntaris que les atenen.

Va ser una sortida molt productiva que de ben segur que ens ajuda a avançar en les investigacions sobre com podem ajudar els animals de la contaminació.

La classe de les Dorades davant un tauró blau
La classe de les Tortugues marines amb una maqueta de Baubaua