L’ANNA CABEZA VISITA L’ESCOLA

L’ Anna Cabeza, autora del llibre “El misteri de la tifa de gos abandonada”, va visitar la nostra escola el dia 5 d’abril d’enguany.

Va mantenir una trobada  amb els nens i les nenes de 5è de Primària per parlar de l’ofici d’escriure i del seu llibre, que hem llegit amb moltes ganes al llarg d’aquest curs.

La visita va ser molt enriquidora i divertida. Ens va explicar com va crear aquest llibre que tant ens va agradar i moltes altres coses de la seva vida i de la seva feina. D’aquesta manera ens va ajudar a entendre aquest ofici tan interessant com és el d’escriure. Ens va parlar del Marcel, el seu fill, protagonista junt amb les germanes Crostó d’aquesta aventura misteriosa i còmica  alhora. Nosaltres havíem preparat moltes preguntes, però l’ Anna va anar molt més enllà i ens va fer passar una molt bona estona. Va ser molt propera i ens va dedicar personalment els llibres. Ens va donar bons consells per escriure i ens deixà  bocabadats i emocionats amb algunes de les coses que ens va explicar. En fi, moltes gràcies Anna!!!!  Ah! i no deixarem de llegir la segona aventura de les germanes Crostó, “El misteri dels llobarros”, de l’editorial Bambú.