JA S’HA ACABAT LA CURSA D’ORIENTACIÓ DE LA TORRE DE CLARAMUNT

Com alguns ja sabeu, l’escola de la Torre (Les Barraques i la Malesa) havia organitzat una cursa d’orienatció pel poble de La Torre de Claramunt  del 27 de març al 23 d’ abril. Aquesta circuit, ja s’ha acabat i ja s’ha pogut sortejar la cistella de verdures de l’hort de l’escola entre tots els participants. En el sorteig els guanyadors han estat: el Soleràs i l’equip dels Caminaires.

Han participat de l’activitat més de 80 persones i estem molt contents de com ha funcionat.

La classe de 3r i 4t estem molt contents que els hi hagi agradat i esperem poder tornar a organitzar una prova més endavant.

En el següent enllaç podreu veure els resultats dels equips que ho van fer amb l’aplicació: RESULTATS MICROSPRINTS

Roser i Yanira.