INICI DE CURS 2020/21

Benvolgudes famílies,

Esperem que seguiu bé i hàgiu tingut un bon estiu.

Arranquem de nou el motor de l’escola, tot i que serà un curs ple d’incerteses, tornem carregats d’il·lusió i amb ganes de tirar endavant la nostra tasca.

Aquest curs, més que mai, caldrà una bona entesa i complicitat entre escola i famílies, per tal de garantir que entre tots ho fem el millor possible.

És per això que us convoquem a una reunió per tal de poder-vos explicar el Pla d’Obertura de la nostra escola i així conèixer totes les mesures de seguretat que seran necessàries per començar les classes el proper 14 de setembre.

Més endavant ja es faran les reunions d’aula per compartir-vos els objectius del curs.

Les dates de les reunions són les següents:

-P3/P4: 7 de setembre 17:00h

-P5: 7 de setembre 18:00h

-1r: 8 de setembre 17:00h

-2n: 8 de setembre 18:00h

-3r: 9 de setembre 17:00h

-4t: 9 de setembre 18:00h

-5è: 10 de setembre 17:00h

-6è: 10 de setembre 18:00h

Aquesta reunió es farà conjuntament l’ Equip Directiu i el tutor/tutora del grup.

Aquelles famílies que teniu dos fills/es a l’escola podeu decidir si només assistiu a una o a les dues convocatòries.

Aquestes reunions es faran al gimnàs de l’escola, assegurant la distància de seguretat i l’ús de mascareta. Només pot assistir UN dels dos progenitors i NO us poden acompanyar els vostres fills/es.

ÉS MOLT IMPORTANT LA VOSTRA ASSISTÈNCIA!!!!

Us esperem a tots i a totes!!  Junts omplirem l’escola d’il·lusió!