EL CARNAVAL A L’ESCOLA

Aquesta setmana hem celebrat el Carnaval a l’Escola.

El dilluns, dimarts i dimecres vam rebre la visita del Carnestoltes, que acompanyats dels seus ajudants de sisè, en van ordenar amb una consigna com havíem de venir vestit. El dilluns amb algun complement al cap, el dimarts amb pijama i el divendres vestits d’avis o àvies.

El dijous, vam celebrar el dijous gras amb una sortida matinal al bosc. Els grups d’infantil i inicial van anar darrere el Camp de Futbol, Cicle Mitja van anar fins al costat de l’hípica i cinquè i sisè van anar fins al Pla de la Garsa. Una vegada van arribar, els grups van esmorzar i després van poder fer joc lliure. Van ser un matí de cabanyes, troncs i bosc.

A la tarda, els membres de l’AMPA van venir a pintar la cara dels més petits de l’escola i van preparar alguns jocs al pati.

Finalment, divendres al matí, gràcies a les famílies, totes les classes van esmorzar xocolata desfeta amb pa.

I divendres a la tarda, al gimnàs de l’escola, vam fer una petita rua de carnaval, amb les disfresses que hem anat preparant al llarg de la setmana. Aquest any anàvem disfressats d’emoticones relacionades amb els noms de cada classe. Ha estat una setmana molt intensa, divertida i esbojarrada!

Bon carnaval!