BUSQUEM ANIMALS AL RIU D’AGOST

Aquest matí, els alumnes de Cicle Inicial han anat al Riu d’Agost a intentar investigar quines espècies animals hi habiten. Els ha acompanyat el Xavi, un veterinari que coneix molt bé l’entorn de la Torre de Claramunt.
Encara que no han pogut veure gaires espècies animals, han descobert un munt de coses del riu i dels animals que hi habiten.
A més a més, han agafat mostres d’aigua per tal de poder-les analitzar al laboratori de l’escola.
Aquesta excursió ha estat el punt d’inici del nou projecte que comencen aquest trimestre: els peixos.