AUTORS A LES AULES: VISITA DE L’AUTOR PEP MOLIST

Aquest dimarts ens ha visitat, l’escriptor Pep Molist. L’autor ens ha fet una petita xerrada explicant com és la vida d’un escriptor, ens ha parlat dels seus llibres, de com li agrada llegir i de l’important que són per poder agafar noves idees. A més a més, ens  ha explicat el seu secret per aconseguir noves idees: unes ulleres molt vistoses que permeten veure més enllà i fins i tot a través dels objectes.

Els alumnes de segon que havien llegit el llibre l’Ot i el falciot i els alumnes de quart que havien llegit el dit d’Ariadna han pogut preguntar i conversar sobre aquestes novel·les i altres aspectes relacionats amb les seves obres o de la seva feina com a bibliotecari.

Ha estat una xerrada molt interessant on a més a més ens ha explicat dues històries molt boniques, una escrita per ell: Sedafí, història d’un cuc de seda i un conte molt bonic d’un autor canadenc titulat Llana a dojo.

Al final ens ha dedicat tots els nostres llibres i ens hem pogut fotografiar amb ell, davant del petit racó literari que hem dedicat a la seva obra.

Moltes gràcies, Pep!