– TRANSMISSIONS

Avui dia mundial de la dansa, l’alumnat de Cicle Superior ha anat al teatre la Lliga de Capellades a veure la conferència ballada sobre danses urbanes -TRANSMISSIONS, una cooproducció del Mecat de les Flors i Hop Festival. En aquest espectacle s’ha explicat a l’alumnat la història de les danses urbanes, des dels seus inicis fins a l’actualitat i els diferents estils musicals.
Els ballarins han ballat els diferents estils i fins i tot al final ens han fet participar ensenyant diferents passos de ball.
Aquesta obra ha entrat dins el programa Anem al teatre de la Diputació de Barcelona.