SUMMER RECOMMENDATIONS

L’estiu és l’època de l’any per gaudir del temps lliure: referescar-se a la piscina, al riu, quedar amb les amigues, llegir, viatjar…. I quina és la llengua bàsica de comuniciació a l’hora de viatjar? l’anglès!

Et proposem algunes pàgines web per tal de mantenir el contacte amb la llengua, de manera lúdica i divertida.

Educació Infantil:

• www.supersimplelearning.com: en aquest lloc web trobareu molts vídeos animats de cançons fàcils i divertides per tal de ballar, cantar i al mateix temps, aprendre vocabulari i expressions en anglès.

Cicle Inicial:

• http://www.cbeebies.com/?cdrid=mT4A9fuDvG: una de les millors maneres d’aprendre anglès és a través de l’escolta aquesta pàgina de la BBC (televisió britànica) ofereix treballar sèries de dibuixos animats a través de jocs i/o propostes de manualitats.

Cicle Mitjà i Superior:

Us proposem dos llocs web on hi ha un recull d’activitas diverses en fomats molt diferents: jocs, vídeos, lectures, fitxes per a descarregar, etc.

Happy holidays and see you in September 🙂