SORTIDA A L’OBSERVATORI DE PUJALT AMB ELS ALUMNES DE CICLE SUPERIOR

El passat dijous 26 de setembre  l’alumnat de 5è i 6è van visitar l’Observatori  meteorològic i astronòmic de Pujalt. Des d’aquest punt privilegiat de l’Alta Anoia s’observa el cel de dia i de nit, a la vegada també es fa un treball de consciència per al medi ambient i les energies renovables.

El grup de 5è van iniciar la visita aprenent a fer d’observadors meteorològics recollint les dades i utilitzant els diferents aparells de mesura de què disposa el centre meteorològic.

La segona part de la visita van dur a terme diferents experiments que  van ajudar a entendre els fenòmens meteorològics i la ciència del cel.

Mentrestant els alumnes de 6è van realitzar activitats i experiències científiques relacionades amb les energies i així poder parlar de les energies renovables i no renovables i els seus pros i contres.

Seguidament es van desplaçar cap al dipòsit de residus de Pujalt per tal de conèixer el procés de tots els plàstics que hi entren. També van poder observar de ben a prop els molins del Parc Eòlic i conèixer com és el dia a dia dels tècnics que en fan el manteniment i les seves curiositats.

Va ser una molt bona sortida per conèixer i seguir desenvolupant els nostres projectes de les energies i dels elements meteorològics.