SCIENCE

“Science” significa ciència en anglès, i a l’escola desde fa alguns cursos, es dedica una sessió a la setmana a Cicle superior a fer “science”. Quan fem “science” experimentem i vivenciem una part del que treballem al projecte, en llengua anglesa. L’alumnat de 5è i de 6è han tancat aquesta setmana el primer projecte.

A 5è hem investigat moltes coses sobre el sistema solar i els planetes, i a “science” ens hem centrat en investigar la distància de cada planeta respecte el sol. Ja sabíem que la distància a l’espai és immensa, però no ens imaginàvem que hi havia milers de milions de quilòmetres entre planetes. Hem sortit al pati i hem dibuixat (a escala) l’ordre dels planetes i les seves mides de manera aproximada.

A 6è hem treballat la cèl·lula, i a “science” hem pogut veure les cèl·lules d’una ceba a través del microscopi. També hem aprofitat per conèixer com funciona un microscopi.