SANT JORDI  2023

Avui hem celebrat el tradicional certamen literari dels Jocs Florals al gimnàs de l’escola i l’alumnat de P4 ha fet una magnífica presentació de l’acte.

Durant les darreres setmanes, l’alumnat de la nostra escola ha estat preparant el certamen amb molt d’interès. S’han realitzat activitats diverses al voltant del tema de la poesia visual com el taller literari sobre Joan Brossa des d’I3 fins a P6, lectura expressiva de poemes i creacions de poesia visual (cal.ligrames) i poesia objecte seguint l’estil de  Joan Brossa.

Ha estat molt difícil escollir un/a finalista i un/a semifinalista de cada classe, ja que les lectures de poemes estaven molt ben preparades i les composicions escrites eren de gran qualitat.

Volem felicitar a tot l’alumnat per participar en aquesta jornada literària tan enriquidora i bonica per tots/es.

Els/Les guanyadores han estat:

P1

1r premi: Llum Lara                       2n Premi : Edurne Pérez