RUTA D’ORIENTACIÓ TORRE DE CLARAMUNT (CIRCUIT TEMPORAL)

UBICACIÓ SORTIDA: Pati de l’escola de La Torre (Parc Mil·lenari). Porta costat del cementiri.  PUNT FITA START (punt d’inici del circuit).

DATES: Del 26  de març al 22 d’abril del 2021. Hi podeu anar lliurement el dia i hora que desitgeu.

PREU: Activitat  gratuïta

PENSADA PER: Famílies i persones de totes les edats que tingueu ganes de realitzar una activitat diferent durant una estona i conèixer els racons més bonics de la Torre de Claramunt. La durada aproximada és d’entre 20 i 50 minuts.

QUÈ NECESSITES?:

1. MAPA, el podeu descarregar en aquest enllaç, el podeu imprimir o portar-lo digitalment (recomanem imprimir-lo).

També el podeu passar a buscar per les oficines de l’Ajuntament, a la farmàcia o al forn 3×3.

1. Descarregar l’APP microsprints sistema android GOOGLE PLAY sistema IOS APP STORE També podeu des de la seva web microsprints.org

COM FUNCIONA:

1.Descarregar app microesprints.

1. Obrir l’APP i posar-se un nom (nickname).

3.Llegir codi QR del mapa.

4.Llegir codi QR START

5.Llegir el codi de tots els controls QR en l’ordre que marca el circuit. (Recordeu que les fites són quadrats taronges i blancs, de 10×10, amb un codi numèric i un codi QR que haureu de llegir a través de l’app.)

1. LLegir el codi QR FINISH i pujar els resultats.

7.Automàticament podràs veure la classificació.

RECORDA: Respecteu les persones que estiguin al carrer, vigilar al creuar als carrer i en cas de trobar un control malmès o que no hi sigui aviseu-nos perquè ho podem arreglar.

ACTIVITAT ESPECIAL: També hem preparat un joc extra. Si voleu contestar les PREGUNTES d’aquest DOCUMENT (es contesten en cada punt de control) i a l’acabar l’activitat el tireu a la bústia de l’escola, farem un sorteig entre tots els participants que tinguin les respostes correctes.

Per qualsevol dubte ens podeu contactar a 2014latorre@escolalatorre.cat

EXPLICACIÓ: Les classes de les Barraques i la Malesa han estat treballant durant tot el trimestre el projecte del poble i l’orientació. Es per això que han preparant aquesta activitat d’orientació que ens ensenya els espais més bonics del nostre entorn.

ORGANITZA: Classe de les barraques, classe de la Malesa, ESCOLA LA TORRE

COL·LABORA: AJUNTAMENT DE LA TORRE DE CLARAMUNT.