OUS, POLLETS I ….GALLS!!!

A Educació Infantil vam incubar 6 ous a la incubadora. Després de 21 dies, ens van néixer 3 pollets. Els hem cuidat i alimentat i ara ja tenen un mes. L’avi Antonio, que els ha vingut a visitar i a respondre’ns preguntes que teníem, ens ha confirmat que tots 3 són galls!!! i ja sabeu…tres galls en un galliner…no hi poden estar perquè es barallen!. Així que entre tots i totes hem buscat una solució: la Sisca (alumna de i4) se n’ha endut un a casa i els altres dos els donarem al Marc (ex-alumne de l’escola i que ja cuida les nostres gallines més velletes). Però, és clar, no podem deixar pas el galliner buit oi?? doncs anirem a Igualada a buscar gallines noves i així les podrem cuidar, recollir ous,…Així doncs, ens toca posar apunt el galliner de l’escola perquè ben aviat tornarà a estar ple.