FEM L’ESCOLA MÉS SILENCIOSA

Durant el curs passat, l’alumnat que aquest curs 21-22 fa sisè, vam estar fent una prova per minimitzar el soroll que fem amb les cadires. Vam demanar pilotes de tenis, les vam decorar i les vam posar  a les potes per tal de no fer tant soroll cada cop que ens hem de moure. Ens va agradar tant , que ens vàrem proposar compartir-ho amb tota l’escola.

Vam demanar pilotes de tenis a les families i molt amablement el pare del Gabi i la Martina ens en va portar unes quantes , i la mare de la Martina i l’Aina en va portar moltíssimes. Ajuntant-les totes hem pogut regalar-ne a totes les classes que n’han volgut.

Totes les classes de la primera planta en tenim ,així ens hem assegurat que no molestem als  petits de la casa de la planta baixa i als despatxos de l’equip directiu.

Esperem que tothom estigui tant contents com nosaltres!!!

Faria falta posar-ne a les taules??? 🙂