ENIGMES DE BIBLIOTECA

Resultat d'imatges de enigmas

Amb l’activitat de l’ENIGMA DEL MES volem aconseguir, des de la biblioteca i d’una manera lúdica, endinsar als alumnes en el món dels llibres.

Cada mes plantejarem un enigma referit a llocs, personatges, títols …i els alumnes hauran de trobar la resposta correcta.

L’enigma el trobareu a l’entrada de la biblioteca i al bloc de l’escola. Cada comunitat tindrà un enigma diferent adequat a l’edat.

FUNCIONAMENT

Hi haurà un enigma al mes per a cada comunitat : comunitat dels petits (P3-P4 i P5), comunitat dels mitjans (1r, 2n i 3r) i comunitat dels grans/XL (4t, 5è i 6è).

Cada enigma tindrà una durada de dues setmanes. Durant aquestes dues setmanes els alumnes hauran de fer recerca i investigació.

Podeu deixar les respostes:

• A l’entrada de la biblioteca hi haurà una bústia per cada comunitat on es podran deixar les respostes. El full de respostes ha de portar el nom, cognom i curs de l’alumne/a.
  • Al formulari que podeu trobar clicant AQUÍ

Al cap de dues setmanes es publicarà la llista dels alumnes que han encertat la resposta i la solució de l’enigma.

Podeu clicar a l’enllaç que afegim a continuació i allà els trobareu.

ENIGMA 1: Justícia climàtica

Animeu-vos.