EL CONCERT DE SANTA CECÍLIA

Aquest dijous, per celebrar Santa Cecília, patrona dels músics, hem realitzat una petita audició a l’escola.

Diferents alumnes de l’escola que toquen un instrument ens l’han ensenyat i han tocat unes petites peces per la resta d’alumnes de l’escola.

L’Alexandra León de 4t ha tocat la guitarra espanyola i ens ha interpretat Tears in heaven d’Eric Clapton. Després la Mercè Riba, també de 4t, ha explicat i interpretat al piano una peça de dues mans anomenada Shadow Dance. L’Alba Jiménez de 6è ens ha parlat de la flauta travessera i ens ha interpretat Aladdin i per concloure l’audició la Mercè Guarro, mestra de música de l’escola, ens ha cantat una peça per a soprano lírica anomenada Caro mio ben de Giuseppe Giordani.

Els alumnes de l’escola han gaudit molt d’aquest primer concert en motiu del dia de la música.