COMENCEM EL TERCER TRIMESTRE

Benvolgudes famílies,

Esperem que estigueu molt bé i que hagueu gaudit d’aquests dies amb els vostres fills/es.

Com ja sabeu demà comença el tercer trimestre i a continuació us explicarem com el portarem a terme seguint les orientacions del Departament d’Educació.

Cada diumenge o dilluns rebreu, per correu electrònic, un pla de treball setmanal amb activitats competencials i personalitzades des de les diferents àrees curriculars. Aquestes tasques seran el màxim autònomes i se’n farà el seguiment des de la tutoria a través del correu electrònic, videoconferències, drive… Diàriament, els vostres fills/es tindran un acompanyament dels mestres per ajudar-los a resoldre els dubtes que els vagin sorgint, però teniu en compte que també necessitaran la vostra ajuda en algun moment. En el cas que s’hagi de realitzar alguna videoconferència, el/la tutor/a del vostre/a fill/a ja us donarà les indicacions necessàries per fer-ho.

Totes les tasques proposades pels mestres han de ser retornades per part de  l’alumnat (vídeos, fotos, àudios,…) i , per tant, seran avaluables. Dins el pla de treball s’especificarà la data d’entrega i el tipus de retorn que s’ha de fer.

Donada la situació de confinament d’aquest tercer trimestre que no ens permet iniciar les classes presencials i, per tant, no es pot avançar matèria nova, caldrà una modificació de l’avaluació mantenint els criteris d’avaluació en què ens hem centrat el 1r i 2n trimestre. D’aquesta manera, es reforçaran i consolidaran els aprenentatges iniciats de setembre a març. En aquest sentit, el proper curs l’inicarem a partir del punt en què ens vam quedar en el moment del confinament. Si és del vostre interès, en breu, podreu consultar aquests criteris d’avaluació al blog de l’escola.

RECORDEU que les tasques que us enviem a partir d’ara han de ser retornades al mestre per tal de ser avaluades.

Ja sabeu que podeu posar-vos en contacte amb nosaltres per a qualsevol dubte i/o suggerència que ens vulgueu fer arribar.  El confinament no ens deixar estar junts a l’escola però sapigueu que som al vostre costat.

Una abraçada ben forta de part de tot l’Equip de Mestres