CELEBRACIÓ DE LA CASTANYADA

El passat divendres dia 29 d’octubre vam celebrar la festa de la Castanyada a l’escola! Al matí l’alumnat de 6è va preparar una gimcana al camp de futbol per la resta d’alumnes de l’escola. I a la tarda vam rebre la visita de la Castanyera que ens ho va fer passar d’alló més bé. Per acabar el dia vam menjar les castanyes preparades per les mares i els pares de l’AMPA.

1. Amparo García

Un dia rodó! Gràcies també a l’equip de mestres!! Aquesta castanyera i la seva família, que ve a visitar-nos cada any, és molt trempada!