CANTATA DE NADAL 2023

Benvolguts pares, familiars i amics,

És un plaer compartir amb vosaltres l’experiència excepcional que hem viscut aquest any a l’escola. La cantata anual ha estat més que un espectacle, ha estat una oportunitat perquè els nostres estimats alumnes explorin temes que van més enllà dels murs de l’aula. Aquest any, els nostres joves talents han posat en escena una cantata dedicada als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).

Cada número musical i cada diàleg, guionitzat pels alumnes de sisè, ha estat concebut per destacar la importància de l’acció col·lectiva i la responsabilitat global. Des dels més petits fins als més grans, tots han trobat la seva veu i han contribuït al conjunt espectacular que hem tingut el plaer de presenciar. És una mostra de com la unitat i la diversitat poden coexistir harmoniosament, tal com es busca en els mateixos ODS.

A través de la música, els nostres joves artistes han demostrat que l’art pot ser un poderós mitjà per inspirar la consciència social. Recordant-nos a tots que tots som partícips del mateix planeta i tenim la responsabilitat de protegir-lo i millorar-lo per a les futures generacions.

A través de la música, s’han transmès missatges poderosos que esperem que arribin a les llars i inspirin converses significatives sobre com podem fer canvis positius a la nostra comunitat i més enllà.

Gràcies a tots els que heu fet possible aquesta experiència inoblidable. Estem segurs que aquests joves prometedors continuaran brillant i liderant el camí cap a un futur més sostenible.

Molt bones vacances!