ASSEMBLEES DE DELEGATS/DES DE PRIMÀRIA

Ja hem realitzat la segona trobada d’alumnes delegats/des d’aquest curs.

Dues vegades al trimestre ens trobem els/les representants de cada classe de 1r fins a 6è amb la Cap d’Estudis per exposar idees, propostes i inquietuds del nostre grup-classe. Acabada l’assemblea, hem d’explicar als nostres companys/es de classe el que hem parlat a l’Assemblea i fer les tasques encomanades.

En aquesta segona trobada, hem valorat les activitats que vam portar a terme per la Castanyada i hem fet propostes d’activitats per l’últim dia de trimestre. Sempre som escoltats/des  i  ajudem en la presa de decisions en  l’organització de les festes de l’escola.

Per últim, hem acordat quines de les  propostes exposades per cada representant  presentaríem als Pressupostos Participatius de l’Ajuntament de la Torre. Han sortit propostes molt interessants!!