EL BIBLIOBÚS ENS PRESENTA “FÀTIMA, LA FILLA DEL CARBONER”

Com cada any, el Bibliobús Montserrat ens ha dut a l’escola un espectacle teatral. En aquesta ocasió l’ obra anomenada “Fàtima, la filla del carboner”, un conte popular magribí  amb una  posada en escena que va resultar molt, molt divertida, gràcies a l’actuació del seu protagonista, l’anomenat  “Kim, el pirata” que  amb un to humorístic i irònic va presentar aquest  conte cuinat a l’Orient.

La representació va comptar amb la participació de força alumnes que van poder demostrar les seves bones dots artístiques a dalt d’un escenari. Entre ells, va destacar el personatge del rei, amb una interpretació molt reeixida del Biel Luque, que amb la seva espontaneïtat va fer riure tot el públic. Aquí us deixem unes imatges.