BENVINGUTS A LA WEB DE L’ESCOLA JOAN PLANA

DISTINTIU ESCOLA VERDA

El dissabte 1 de desembre, una representació de la nostra comunitat educativa: ajuntament, ampa, alumnes i mestres van anar a recollir la placa que ens identifica com a escola verda.
Ja som oficialment Escola Verda!!!

FÒRUM ESCOLES VERDES

EL PASSAT 30 DE NOVEMBRE, LA NOSTRA ESCOLA VA ASSISTIR AL SEU PRIMER FÒRUM D’ESCOLES VERDES.
QUATRE REPRESENTANTS DELS DELEGATS VERDS DEL CURS PASSAT VAN ESTAR COMPARTINT LES ACCIONS DUTES A TERME AMB ALTRES ESCOLES.
A LA TARDA, VAM REALITZAR UNA PLANTADA TOTS PLEGATS!

Llegeix més»

RESTES D’UN PETIT INCENDI I BROSSA A LES AFORES DE CASAFORT

El dia 24 d’octubre els nens i nenes de 3r i 4rt van anar a fer una ruta i entrant a Casafort van trobar restes d’un petit incendi en algunes plantes i arbres i tambe van trobar restes de brossa cremada. Pel cami també van anar recollint brossa i van omplir una bossa i una mica més.

Una foto d’algunes restes de l’incendi
La brossa que vam recollir

Recollida del premi del Museu d’Art Modern

El dissabte 27 d’octubre els nens de cinquè aniran al Museu d’Art Modern de Tarragona a recollir un premi. L’any passat els nens de cinquè van anar al museu d’excursió i van veure que hi havia un concurs i hi  van participar. En algunes hores de plàstica feien  el dibuix del concurs que al final es va titular “Emocions de colors”. Els dibuixos guanyadors formaran part del calendari del museu 2018-2019.

SNAPPETS

Els nens i nenes de 2n i  5è  estem provant les Snappets. Són unes tauletes que utilitzem  per fer català, castellà, anglès  i matemàtiques.
És una manera de treballar molt divertida i motivadora.

HA ARRIBAT EL TIÓ!

El dimarts dia 12 ,a l’escola, ens va arribar una carta del tió que hi deia que si el volíem fer cagar l’ hauríem d’anar a buscar.
HEM TROBAT EL TIÓ!!
Els nens de p3,p4,p5,1r i 2n el van anar a buscar i el van trobar… Llegeix més»

TALLER DE CIRC

El dia 20-11-2017 els nens i les nenes de p3, p4, p5, 3r i 4t van fer un taller de circ al casal puigpelatenc.
El monitor de l’escola de circ ens va portar moltes activitats. Les activitats que vam fer són les següents: malabars, equilibri en… Llegeix més»

Colours and parts of the face

Els alumnes de P-4 estan aprenent les parts de la cara i els colors en anglès i han fet la següent activitat. En un costat hi havia flashcards amb les parts de la cara i a l’altre els colors. Han agafat una flashcard de cada… Llegeix més»

Escola Verda

El dia 17 de  novembre es va celebrar la primera reunió del comitè ambiental de l’escola Joan Plana.
A la reunió hi havia  els delegats verds de l’escola: de P5 el LL.J., de 1r l’E.R., de 2n la M.B., de 3r l’A.G., de 4t la L.S.,… Llegeix més»

Recapte d’aliments

VINE I PARTICIPA!

RECOLLIDA D’ ALIMENTS A L’ ENTRADA DE L’ESCOLA

L’1 i el 2 de desembre es realitza el recapte d’aliments als supermercats. A més,  a l’escola també es fa la recollida d’aliments. És important que tothom hi participi perquè les persones més desafavorides tinguin menjar sobre taula.