PROJECTES

PARTIDA ESCACS HUMANA

El passat dimarts 4 de Desembre els alumnes de 6è conjuntament amb els alumnes de 1r d’ESO de l’Institut Baldiri Guilera van participar d’una partida d’escacs humans al Poliesportiu Municipal Julio Méndez.

Els joves de 1r d’ESO de l’Institut Baldiri Guilera van fer un gran projecte sobre els escacs, culminant-lo en una partida d’Escacs Humans. Al saber que nosaltres, els dels Jaume Balmes, treballem des de ja fa 4 anys els escacs a l’escola d’una forma pedagògica, no van dubtar en demanar-nos col·laboració, i així ha estat. Ens vam implicar en el projecte des del primer moment i ha estat un plaer poder ser partícips.

Els escacs són una gran eina educativa que ens ajuda a treballar molts continguts, valors i emocions. Concretament, en la partida d’Escacs Humana, hem pogut desenvolupar estratègies de pensament, planificació, memòria, convivència, tolerància, companyerisme, amistat, respecte…

Millor us deixem amb unes imatges que parlen per si soles.

Ens donem la mà?