IntersECCions

La nostra escola forma part del Projecte  IntersECCions (Educació, Cultura i Comunitat):   programa de ciutat  que té per objectiu  el desenvolupament cultural i artístic dels nostres alumnes, creant vincle amb la comunitat.

• Auxiliar de conversa Amb la presencia continuada de persones nadiues de parla anglesa, en coordinació amb els/les docents, aprenem escoltant i gaudint aquesta llengua.
  • Teatre: Per treballar l’expressió oral i corporal amb els infants dels centres educatius, amb l’acompanyament de l’Escola Arts en Viu, generant un espai d’aprenentatge on es potencia el treball en grup, la comunicació oral, la creativitat, l’acollida, el pensament crític…
  • Itineraris coneixement de la ciutat: Per posar a l’abast de la comunitat educativa un conjunt d’activitats que afavoreixen el coneixement de la ciutat, la seva cultura popular i tradicional i la seva història i patrimoni, potenciant el sentit de pertinença, amb un aprenentatge significatiu i vivencial.
  • LECXIT: Sessions conjuntes  per afavorir la millora de la comprensió i el gust per la lectura, establint vincles entre els/les alumnes de l’escola i persones voluntàries de la ciutat.