Harry Potter & the Halloween spells

Sticky fingers, tired feet; one last house, trick or treat.

Halloween always comes with a huge wave of excitement. This year we brought Hogwarts to Jaume Balmes. We transformed our library into Hogwarts and spent the week learning about spells. The English Team created an awesome video putting spells on each other. This brought some real life magical experiences within the students. Their amazement was out of this world.

Un any més celebrem Halloween a l’escola Jaume Balmes! Aquest any l’hem associat amb el projecte de Harry Potter i hem estat macs i magues per un dia! L’activitat consistia a aprendre una sèrie d’encanteris que els habitants de Hogwarts aprenen durant la seva estança al món màgic de Hogwarts. Com era d’esperar, els nostres macs i magues del Hogwarts Balmes han gaudit moltíssim de l’experiència.

Per veure més fotos prem l’enllaç

Projecte de lectura “Viu la màgia”

Els nens i nenes de Primària, aquest curs s’engresquen en el nou projecte “Viu la màgia”, per incentivar el gust per la lectura, a partir d’activitats motivadores i sorprenents.

Gaudint de les aventures del Harry Potter, l’alumnat s’inicia en la literatura i a la vegada milloren els  hàbits lectors.

Us compartim una petita mostra perquè veieu com ha estat  l’inici d’aquest projecte a la nostra Biblioteca Joanne K. Rowling. 🌟⚡✉

SETEMBRE

Visita de la Primera Dama de Panamà

Hem rebut la visita de la Sra. Yasmín Colón de Cortizo, Primera Dama de la República de Panamà, Mery Ceballos de la Federació Panamenya d’Escacs, Leontxo García, periodista i Marta Amigó membre de la Junta Directiva de la Federació Catalana d’Escacs i l’ànima del projecte “Escacs a l’escola”.
La seva visita ha estat centrada en conèixer el nostre projecte: Escacs com a eina educativa. Han pogut veure com fem servir els escacs en diferents àrees com ara les matemàtiques i l’educació física. A més, els ha interessat molt la incorporació de diferents dispositius digitals com Ipads, panells digitals i bee-bots en una partida d’escacs.
Ha estat una jornada molt enriquidora i estem molt contents i contentes de poder mostrar el nostre projecte i la nostra forma de treballar.

BEQUES DE MENJADOR 2022-23 (Presentació del 2 al 12 maig)

LES SOL.LICITUDS ES PODRAN PRESENTAR:

• En format paper: aquelles famílies que no disposen de mitjans electrònics. Aportant la següent documentació:

FOTOCÒPIA DE:

• Certificat de convivència actualitzat (padró).
  • DNI/NIE dels membres que conviuen en la unitat familiar: pare i mare, progenitors/es tutors/es, nova parella en cas de separació, germans i germanes de l’alumne/a, avis i àvies.
  • Llibre de família.
  • Carnet família nombrosa o monoparental.
  • Sentència divorci o conveni regulador.
  • Alumnes en acollida: resolució acollida DGAIA.

On presentar-les:

• A l’escola: de 9.00 a 13.00 h i de 15.00 a 16.00 h. (Demanar CITA PRÈVIA al Tlf. 93.379.23.85)
  • A l’OMISC (Oficina Ajuntament – Riu Llobregat 93) (Demanar CITA PRÈVIA al Tlf. 93.379.00.50 Ext. 5900)

EL PRAT, EL NOSTRE PATRIMONI

Els nens i les nenes de l’Escola Jaume Balmes han treballat aquests dos trimestres el patrimoni natural, cultural i social del Prat.

Un projecte transversal ple d’activitats engrescadores i diverses que ens han servit per aprendre sobre la nostra ciutat i la seva gent, per identificar-nos amb ella.

Un projecte comunitari , integrador i ple d’emocions que ens ha permès acostar a  la nostra comunitat la cultura popular, la seva història i el seu territori: Conèixer el passat ens ajuda a entendre el present.

Un projecte innovador, motivador i creatiu  compartit per tot l’equip docent ,les famílies, les entitats i persones vinculades a la ciutat i al patrimoni pratenc .

Un projecte construït amb l’acompanyament i la col·laboració del Programa IntersECCions, especialment l’Escola Arts en Viu l’Arxiu Municipal.