La nostra escola

Reportatge audiovisual fet pel Departament d’ Educació dins del projecte “Coneixem les nostres escoles”.

Reflecteix el valor de la diversitat, el treball en comunitat i els projectes de la nostra escola.

Fundació Barça Bullying

El passat 29 i 30 d’abril la Fundació Barça va realitzar a la nostra escola el seu taller de prevenció contra el Bullying, en les activitats van participar tots els grups de primària. Va ser una experiència molt enriquidora i tots plegats van gaudir de les activitats proposades. Ara ja sabem com detectar i prevenir el bullying.

SANT JORDI!

Els alumnes de primària vam viure una bonica diada de Sant Jordi al barri.

Podeu veure les fotos que han penjat al portal del barri “Cosmepolitan” clicant a la fotografia:

Sharing to learn

Avui hem tingut la sort de tenir a la classe alumnes de l’Institut Ribera Baixa per fer jocs en anglès.
El programa “Sharing to learn” posa en contacte alumnes de 3r d’ESO amb alumnes de primària per millorar la llengua estrangera, i avui aquestes alumnes estan amb… Llegeix més»