ACTIVITATS PER FER DURANT ELS DIES DE CONFINAMENT

Hola famílies, desitjant que totes i tots estigueu bé, els mestres i les mestres de l’escola us hem preparat unes activitats per poder fer aquests dies a casa amb els vostres fills i filles.

Us facilitem un correu per cursos on ens podreu enviar exercicis que facin els nens com fotografies d’aquests dies i les anirem penjant a la web.

Moltes gràcies i molts ànims!

ACTIVITATS PER P3 P4 I P5

ACTIVITATS PER 1r 2n i 3r

ACTIVITATS PER 4t 5è i 6è

2ª sortida dels delegats i delegades verdes

Avui els/les nostres D.V, han anat a la Pineda de Can Camins a fer una retirada de plantes exòtiques. Hem après moltíssim sobre aquestes plantes que estan traient els nutrients a la nostra vegetació autòctona. Hem  treballat dur, ajudant-nos uns als altres, treball en equip i col·laborant.

També hem treballat amb companys i companyes de Can Rigol, ha estat genial!

Els DV del Jaume Balmes han fet una feinada per ajudar al nostre ecosistema més proper.

1a sortida dels delegats/es verds/es

Els/les nostres delegats/es verds/es han tingut el privilegi de realitzar la primera sortida d’aquest any. Hem compartit l’experiència amb l’escola Bernat Metge, l’institut Baldiri Guilera i Ribera Baixa.

Els nostres representants han pogut gaudir d’un matí observant i anellant diferents ocells com el Mosquiter, el Pitroig, la Mallarenga Blava i el Repicatalons.

Hem pogut adquirir diferents aprenentatges sobre les aus que habiten al nostre Delta i també hem pogut compartir informacions i curiositats amb els experts que ens han acompanyat durant la sortida.

Som Escola Verda!

Setmana d’escacs al Prat de Llobregat

Aquest passat mes de desembre es va celebrar el Llobregat Open Chess, el primer Torneig Internacional que durant una setmana va omplir d’escacs el Prat. Els escacs, una disciplina esportiva que també està molt lligada a l’aspecte educatiu. Els alumnes de la nostra escola van participar en diferents actes com la partida d’escacs humana o les partides d’escacs simultànies:

La Jaume Balmes i el Baldiri Guilera, protagonistes de la setmana d’escacs al Prat

La nostra escola

Reportatge audiovisual fet pel Departament d’ Educació dins del projecte “Coneixem les nostres escoles”.

Reflecteix el valor de la diversitat, el treball en comunitat i els projectes de la nostra escola.

Fundació Barça Bullying

El passat 29 i 30 d’abril la Fundació Barça va realitzar a la nostra escola el seu taller de prevenció contra el Bullying, en les activitats van participar tots els grups de primària. Va ser una experiència molt enriquidora i tots plegats van gaudir de les activitats proposades. Ara ja sabem com detectar i prevenir el bullying.

SANT JORDI!

Els alumnes de primària vam viure una bonica diada de Sant Jordi al barri.

Podeu veure les fotos que han penjat al portal del barri “Cosmepolitan” clicant a la fotografia: