1. Escola Ítaca Autor de l'article

Bon dia, no sé si ja heu aconseguit apuntar-vos, en el menú de secretaria, teniu tota la informació i el link al formulari per inscriure-us. A la imatge que trobeu a la pàgina d’inici si cliqueu a sobre també us porta a la informació i al link que trobeu al menú de secretaria. Per qualsevol dubte podeu trucar a l’escola.

Salutacions.

1. Escola Ítaca Autor de l'article

Bon dia,
      Per apuntar-vos a les portes obertes ho heu de fer a través del formulari que trobareu clicant a la imatge de la pàgina principal o bé accedint a través del menú de secretaria. Per a qualsevol dubte podeu trucar a l’escola.

Salutacions.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *