INFORMACIONS GENERALS CURS 22-23

Benvolgudes famílies,
Us donem la benvinguda a l’escola Ítaca i aprofitem per agrair-vos la confiança que heu dipositat en el nostre projecte educatiu. Us demanem que llegiu amb atenció aquest llibret perquè conté informació pràctica sobre diversos aspectes organitzatius propis del centre.

Comenceu un llarg camí en què ens caldrà treballar en equip com a membres d’una comunitat educativa gràcies a la qual volem garantir que cada nena i cada nen pugui:
o Aprendre a conèixer
o Aprendre a fer
o Aprendre a conviure
o Aprendre a ser

Aquesta és una tasca en la qual haurem de contribuir mestres, famílies, alumnes i tota la resta de la comunitat educativa, sumant esforços. L’escola la fem entre totes i tots.

HORARI ESCOLAR
Matí de 9:00 a 12:30
Tarda de 15:00 a 16:30
Horari intensiu de 9:00 a 13:00 (els dies que estableixi el calendari del curs)

ENTRADES
Les nenes i els nens entraran sols i amb tranquil·litat per les següents portes, que es tancaran passats 5 minuts:
– L’alumnat de I3, I4 i I5 entrarà amb les persones que l’acompanyin per l’entrada exterior de la ronda Ibèrica fins a la porta de la seva classe que dona al pati d’infantil. Les germanes o germans més grans
d’aquests alumnes podran entrar per la porta del passadís d’infantil que accedeix al vestíbul.
– L’alumnat de 1r, 2n, 3r i 4t entra tot sol per la porta principal de l’escola (rambla Arnau de Vilanova).
– L’alumnat de 5è i 6è entra per l’altra porta de la rambla Arnau de Vilanova, la de davant de la cuina.

SORTIDES
La recollida de l’alumnat s’organitza de la següent manera:
– L’alumnat d’I3, I4 i I5 es recull al pati davant de la porta de la seva classe 5 minuts abans de les hores. La mestra anirà cridant els nens i nenes així que aneu arribant.
– L’alumnat de 1r i 2n s’entregarà a les famílies davant de la façana principal de l’escola, entre la porta principal i la de la cuina. Les mestres es situaran amb el grup a la paret i les famílies entraran situant-se al davant del grup per rebre la seva criatura.
– L’alumnat de 3r i 4t sortirà per la porta principal de l’escola.
– L’alumnat de 5è i 6è sortirà per l’altra porta de la rambla Arnau de Vilanova, la de davant de la cuina.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *