Un matí refrescant a la piscina del poble.
Avui hem tingut la sort de gaudir d’un matí diferent gràcies a la invitació de l’ajuntament, que ens ha convidat a l’alumnat de Cicle superior a passar unes hores a la piscina descoberta del poble. Ha estat una experiència molt divertida: hem pogut banyar-nos, jugar a l’aigua amb els companys i companyes i refrescar-nos del […]
Un matí refrescant a la piscina del poble. Llegeix més »




