Ja ha arribat la tardor i amb ella una de les festes que més ens agrada: la Castanyada!
L’escola s’ha omplert d’olors de castanyes, rialles i molta il·lusió.
Hem tingut la visita dels castanyers i castanyeres, que han vingut ben contents a repartir castanyes calentones i boníssimes. Els infants estaven emocionats, amb ulls de sorpresa i somriures d’orella a orella. 💫
Els petits de l’escola hem ballat les danses de la Castanyada. Ha estat un moment molt bonic, ple de música, alegria i complicitat entre petits i grans.
La comunitat de mitjans han creat diorames de tardor , plens de colors, fulles, imaginació i creativitat, representant escenes que mostren com canvia la natura en aquesta època de l’any.
A la comunitat de grans, hem fet una gran sortida d’exploració i cooperació, on hem après jugant, treballant en equip i compartint bons moments a l’aire lliure. Ha estat una experiència molt enriquidora que ens ha ajudat a connectar amb la natura i amb els companys i companyes.
Ens encanta viure aquestes tradicions plegats, compartir moments especials i sentir que cada festa és una aventura per descobrir junts. 🍁

Per veure més imatges, clica en aquest enllaç: Fes clic aquí
