SORTIDA: ELS SECRETS DEL PARC NATURAL DEL CADí-MOIXERÓ

El dimarts 28 de febrer del 2023, va venir en Jordi i vam fer un taller amb el Parc Natural.

Els alumnes de Cicle Mitjà, vam sortir de l’escola per anar al parc de la vila. Allà ens vam tapar els ulls per escoltar els sorolls de la natura com el riu Bastareny, els ocells, alguns cotxes, etc…

Quan vam començar a caminar, vam veure un petit i bonic esquirol!

Vam fer una excursió, i a mig matí, vam esmorzar, vam seguir caminant una estona i vam veure una eruga.

Ens van donar unes motxilles per grup amb uns pots, unes lupes, uns prismàtics i un quadern per apuntar i dibuixar tot allò que vèiem.

En Jordi ens va fer adonar dels canvis que passaven als arbres de l’entorn i aleshores vam dibuixar un arbre.

De tornada a l’escola vam estar observant  les accions humanes i els animals.

Ens ho vam passar pipa i va ser molt interessant.

Lluc, Silvia, Aleix i Joan.

Us adjuntem sis fotos. Si cliqueu damunt de cada fotografia, la podreu veure ampliada.