Fem una cançó

A l’aula de 3r de primària hem treballat diferents valors: el respecte, la paciència i la sinceritat. En el treball sobre la sinceritat hem parlat de les mentides i dels enganys. Així hem après la importància de dir la veritat per tenir i conservar amics i amigues, perquè els altres confïin en nosaltresp, per ser justos i per tenir una bona autoestima.

Al final del treball hem recollit les mentides que alguna vegada hem dit a altres persones, o les que ens han dit i ens han molestat, amb tot hem fet una cançó: La cançó de les mentides. Amb l’acompanyament de la guitarra l’hem cantat. Aquí teniu un video.

https://drive.google.com/file/d/1msc8MpP4W08ZMq5clp_qbM5UKhNGxPN-/view?usp=drive_link

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut