Setmana pel clima!

Del 20 al 27 de setembre ha estat convocada la vaga per la Terra a tot el món per salvar el planeta i a l’escola Font Freda hem realitzat diferents activitats per tal de conscienciar els alumnes de la problemàtica del canvi climàtic. Hem vist curtmetratges sobre el problema del medi ambient, un vídeo sobre l’impactant conferència de l’ambientalista Greta Thunbera la cimera de l’ONU, la contaminació al nostre planeta, la desforestació dels boscos, el desglaçament dels pols… També hem fet un minut de silenci i hem preparat pancartes sobre l’emergència climàtica. Com a cloenda de la setmana mestres i alumnes ens hem vestit de verd i ens hem reunit al pati de l’ escola per manifestar-nos amb el crit de: no tenim un planeta B o reciclar és de valents!