SERVEIS COMUNITARIS A L’ESCOLA: LECTURA ASSISTIDA

El dimarts es va celebrar una fira amb la mostra dels serveis comunitaris que han fet aquest curs l’alumnat dels instituts de Montcada. L’escola Font Freda participa oferint el servei de lectura assisitida a l’escola. L’alumnat de l’insitut Montserrat Miró venen a l’escola a fomentar la lectura amb l’alumant de primer i segon. El servei comunitari de secundària és una acció obligatòria que pretén que l’alumnat experimenti i protagonitzi accions de compromís cívic, aprengui en l’exercici actiu de la ciutadania i posi en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat.