NO ENS DESDIBUIXEU

Hola famílies!1

L’escola Font Freda es va inscriure aquest curs a la proposta DONA LA NOTA 2020 que enguany parla del medi ambient.

Desde l’àrea de música s’ha anat treballant la cançó NO ENS DESDIBUIXEU i el dia 5 de juny aproximadament a les 11’00h s’emterà en directe l’acte central de DONA LA NOTA 2020 on es podrà veure el grup Petaca cantant una versió acústica de la cançó.

Per poder fer una activitat conjunta desde el confinament, hem creat un video amb dibuixos dels nens i nenes de l’escola i amb la veu també dels nens i nenes que han volgut participar enviant les seves gravacions.

Enllaç del video

Si entreu aquí trobareu tota la informació : https://projectes.xtec.cat/encara-hi-som-a-temps/

L’acte es farà en directe a través d’aquest canal de Youtube:

#encarahisomatemps

#donalanota2020

TOTS ELS MESTRES DE L’ESCOLA FONT FREDA ENS SUMEM A LA INICIATIVA:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *