Graduació 6è
22/06/26
Els alumnes i les alumnes de 6è han celebrat la seva graduació, un acte molt especial que marca el final de la seva etapa a l’escola i l’inici d’un nou camí a l’institut.
Han estat anys plens d’aprenentatges, experiències, amistats i moments compartits que formaran part del seu record per sempre. Aquesta celebració ha estat una oportunitat per mirar enrere amb orgull, valorar tot el que han aconseguit i acomiadar una etapa molt important de les seves vides.
Des de l’escola volem felicitar-los per tot el seu esforç i creixement al llarg d’aquests anys, i desitjar-los molta sort i èxits en aquesta nova aventura que començaran el proper curs.
Moltes felicitats, promoció 2025-2026! Us desitgem un futur ple d’oportunitats, aprenentatges i nous reptes.
Podeu veure les fotografies de la graduació al següent enllaç:https://drive.google.com/drive/folders/1X9WQmQepViSq-gbPj6NVgKQ_EzFb2GzC?usp=sharing


